POM. online marketing voor jouw bedrijf.
— The choice is yours
Wanneer je besluit hulp in te schakelen voor je online marketing, kun je kiezen voor een bepaald specialisme, of voor een complete online strategie gaan. Bij de eerste optie schakel je een gespecialiseerde SEA marketeer in, iemand anders voor UX en weer een andere specialist voor de emailmarketing.
Of je laat alles samenwerken en kiest voor een totale online marketing strategie. Waarbij alle onderdelen op elkaar afgestemd zijn, er 1 heldere boodschap wordt uitgedragen én de juiste keuzes gemaakt worden en prioriteiten gesteld worden.
— Website
Een sterke basis.
Je website is vaak het centrale middelpunt van je online marketing. Er worden veel uren en geld in de bouw van een website gestoken. Maar zorg dan wel dat deze zijn werk goed doet! Die website is er niet voor niets!
Doelen behalen | CRO
Conversion Rate Optimalisation zorgt voor ervoor dat je rendement haalt uit je websitebezoekers.
Werkt het | UX
Hoe gebruiksvriendelijk is jouw website? Kan de bezoeker vinden wat hij zoekt en zijn doel bereiken?
Meet je resultaat
Data gedreven werken is vanzelfsprekend. GA4, Analyse, Google Tag Manager, Rapportages.
— Search
Zoeken = vragen.
Als iemand gaat zoeken, heeft hij dus een behoefte. Een vraag. Hij heeft je nodig! Zorg dat je gevonden wordt. Dan wel via een advertentie ( SEA), dan wel via het organisch resultaat (SEO). Afhankelijk van de zoekterm zit hij mogelijk al dicht bij conversie. Die bezoeker laat je toch niet lopen?
SEA
Direct en snel resultaat is mogelijk met Google Ads. Maar geld over de balk smijten doen we niet. Goede advertenties, gecombineerd met de juiste zoekwoorden en de beste instellingen.
SEO
Voor de lange termijn, dan is het sowieso zinvol om Zoekmachine optimalisatie in te zetten. Zoekwoordanalyse en optimalisatie van bestaande en nieuwe content om bezoekers te genereren.
— It’s like a machine
Waardevolle Content.
Als je energie steekt in goede content. Laat deze dan voor je werken. Een goed artikel plaats je (in delen) ook op social media, in je nieuwsbrief, en natuurlijk optimaliseren we hem voor Google. En we kunnen er uiteraard ook nog een advertentie van maken. Neem je een podcast op? Zet hem niet alleen op Spotify, maar ook op je website en youtube. Maak er shorts van en zet ze op de socials. Dit zijn zomaar wat voorbeelden van een efficiënte content machine.
Contentmarketing.
Content maken tot een marketingmachine. Dat vereist een goede gestructureerde aanpak. Maar zorgt voor efficiënt resultaat.
Copywriting
Ja. Chat GPT kan teksten schrijven. Maar precies de juiste snaar raken, goed voor SEO en passend binnen je marketingstrategie?
In Beeld
Ken je “praatje-plaatje”?
Mijn partner in crime SALT is zo goed in het “plaatje” dat je bijna geen praatje nodig hebt.
— Push
Maak vrienden.
Creëer vraag bij je doelgroep. Herhaal. Blijf top of mind. Iedere dag weer. Maar wel zo efficiënt mogelijk uiteraard.
Social Media (+Ads)
Zowel de organische -, als advertising social media kanalen nemen we mee in de online marketing strategie.
Email marketing
Emailmarketing is niet ‘dood’, zoals vaak gezegd wordt. Je moet alleen op de juiste manier communiceren.
Affiliate marketing
Extra online kanalen om je product of dienst te promoten. Kies het juiste kanaal, en vergoeding en boodschap.
— Step by step
Focus, het hoeft niet allemaal tegelijk.
De mogelijkheden van online marketing kunnen overweldigend zijn. Maar het hoeft niet allemaal en al helemaal niet allemaal tegelijk.
We kijken wat past bij jouw doel en strategie. En pakken vervolgens project voor project aan totdat de complete marketingmachine draait.